Nisu prikazane 3 međuinačice istog suradnika

| Sadašnji članovi    =

| Sadašnji članovi    =

| Bivši članovi        =

| Bivši članovi        =
| Ostali članovi      = Sanja Jokanović
+
| Ostali članovi      = Sanja Jokanović<br />[[Thomas Stipić]]<br />[[Goran Jerković]]<br />[[Zdravko Jordan]]<br />[[Dalibor Baričević]]<br />[[Bruno Seletković]]<br />[[Željko Tomac]]<br />[[Goran Stajić]]<br />[[Damir Gašparlin]]<br />[[Mario Jurković]]

| nagrade              =

| nagrade              =

| Značajni instrumenti =

| Značajni instrumenti =
Redak 29: Redak 29:

== O sastavu ==

== O sastavu ==

=== Autorsko doba ===

=== Autorsko doba ===
 +
[[Datoteka:Curino cvijeće (plakat).jpg|minijatura|lijevo|160px|Plakat sastava]]

Sastav su u originalnoj postavi osnovali [[Zoran Maljković]] (bubnjevi), [[Damir Bjelobrk]] (bas gitara), [[Sonja Turković]] (vokal), [[Dubravka Bajuk]] (vokal), [[Goran Potocki]] (klavijature, Arp synthesizer), [[Vlatko Balošić]] (električna gitara, skladatelj). Već nakon mjesec i pol dana imali su autorskog materijala za cijelovečernji koncert, koji je održan 17. prosinca 1982. godine u prepunoj dvorani Omladinskog kluba.

Redak 53: Redak 54:

== Priča o Curinom cvijeću, Vlatko Balošić ==

{{Citat|desno|''Grupu CURINO CVIJEĆE osnovali smo u jesen 1982. godine Zoran Maljković, Damir Bjelobrk i  ja. Sad, odmah na početku jedno upozorenje: Ne očekujte od mene suhoparni novinarski članak sa golim činjenicama. Jer – glazba je prije svega emocija, strast, a za one koji su živjeli rock-glazbu ranih osamdesetih, znaju o čemu govorim … jer ako je rock glazba ikad nešto značila na ovim prostorima, onda je to bilo tada, ranih '80-tih.''|Vlatko Balošić|Slavonski Brod, 2010.}}

<div class="noprint" style="text-align:right;margin-right:10px;margin-bottom:4px;">'''[[Priča o Curinom cvijeću, Vlatko Balošić|Nastavak, čitavi članak]]'''</div>
+
<div class="noprint" style="text-align:right;margin-right:10px;margin-bottom:4px;">'''[[Kolumna:Priča_o_Curinom_cvijeću,_Vlatko_Balošić|Nastavak, čitavi članak]]'''</div>

== Diskografija ==

== Diskografija ==

* [[1983.]] - ''[[Zagorjeli mačak u veljači]]''

+
 +
== Izvor ==
 +
* [[Vlatko Balošić]]

{{GLAVNIRASPORED:Curino cvijeće}}

{{GLAVNIRASPORED:Curino cvijeće}}

[[Kategorija:Sastavi iz 1980-ih]]

[[Kategorija:Sastavi iz 1980-ih]]

Trenutačna izmjena od 12:31, 24. siječnja 2014.

Curino cvijeće
Curino cvijeće
Curino cvijeće
Osnivanje1982.
MjestoSlavonski Brod
Žanr/ovirock
Djelatno razdoblje1982.
Repertoarautorski rad
Originalna postava
Zoran Maljković, Damir Bjelobrk, Sonja Turković, Dubravka Bajuk, Goran Potocki, Vlatko Balošić
Ostali članovi
Sanja Jokanović
Thomas Stipić
Goran Jerković
Zdravko Jordan
Dalibor Baričević
Bruno Seletković
Željko Tomac
Goran Stajić
Damir Gašparlin
Mario Jurković

Curino cvijeće brodski je autorski rock sastav osnovan 1982. godine.

Sastav je dobio naziv po Zoranu Maljkoviću kojeg su tako zvali dok je bio mali. Prvi nastup imali su 17. prosinca 1982. godine u Omladinskom klubu "Zlatko Vujić - Vujki" (popularno okupljalište mladih u ono vrijeme). Trajali su tek 6 mjeseci nakon čega su se razišli i prestali s djelovanjem.

O sastavu

Autorsko doba

Plakat sastava

Sastav su u originalnoj postavi osnovali Zoran Maljković (bubnjevi), Damir Bjelobrk (bas gitara), Sonja Turković (vokal), Dubravka Bajuk (vokal), Goran Potocki (klavijature, Arp synthesizer), Vlatko Balošić (električna gitara, skladatelj). Već nakon mjesec i pol dana imali su autorskog materijala za cijelovečernji koncert, koji je održan 17. prosinca 1982. godine u prepunoj dvorani Omladinskog kluba.

Na probi snimaju demo kojeg šalju s željom da nastupe na YURM-u (Jugoslavenski rock moment). Primljeni su među rijetkim bendovima iz Slavonije te u prvoj polovici siječnja 1983. godine nastupaju u zagrebačkom klubu "Lapidari". Nastup je bio dobro posjećen, gdje je među brojnom publikom bilo dosta novinara i fotografa. Nakon povratka u Brod Sonja ubrzo radi školskih obaveza napušta sastav. Krajem siječnja 1983. nastupaju kao predgrupa tada već poznatom sastavu Animatori.

U veljači su sa skromnim budžetom, krenuli u "studijsko" snimanje čitavog materijala kojeg su do tada napravili. 19. veljače 1983. unajmili su pozornicu dvorane "Đuro Salaj" (danas I.B.Mažuranić), dvokanalni magnetofon Uher iz Radio Broda, Dynacord mix, nekoliko mikrofona (kakvih je bilo) i u tijeku jednog dopodneva snimili instrumentalni dio. Svih 15 pjesama snimili su odjednom. Snimatelji su bili Krunoslav i Bruno Seletković. Snimak je ispao prilično loše jer u dvorani nije bilo grijanja i bilo je dosta hladno. Temperatura je bila oko +10 stupnjeva te je u takvim uvjetima bilo nemoguće bilo što ozbiljnije napraviti. "Studijski" uradak nazvali su Zagorjeli mačak u veljači i sadržavao je petnaest autorskih naslova. Omot za naslovnicu kazete napravio je tada mladi brodski arhitekt, Siniša Tomić – Cino. Sviraju kako bi pokrili torškove, a u to vrijeme dobivaju i svog menadžera, Maria Wasonga. Nakon snimanja radi privatnih problema iz sastava odlazi Dubravka Bajuk. Oglasili su audiciju i u vrlo kratkom vremenu novim članom postala je Sanja Jokanović.

Probe su održavali vrlo rano u 7 sati u ujutro te su svaki dan po hladnom vremenu pješačili 4 km do Damirove kuće i 4 km nazad. Sa Sanjom vrlo brzo uvježbavaju materijal i dogovaraju svoj sljedeći nastup u Omladinskom klubu 25. ožujka 1983. godine. Nekoliko dana prije koncerta Sanja je došla s lošom vijesti da mora ići operirati glasnice grla, no usprkos tome nije htjela da se koncert otkaže već je nastupila pred prepunom dvoranom brodske publike. Nakon koncerta Sanja otišla je na operaciju, a ostali članovi Curinog cvijeća ubrzo su se razišli.

Ta originalan postava Curinog cvijećg zasigurno je jedan od najplodnijih brodskih autohtonih rock bendova.

Vrijeme tezgarenja

Plakat sastava

Curino cvijeće od 1984. do 1989. godine u raznim postavama djeluje uglavnom po plesnjacima i dvoranama za zabave. U to vrijeme postavi Curinog cvijeća činili su; Vlatko (gitara), Thomas Stipić (bas gitara), Goran Jerković (klavijature), Dalibor Baričević (vokal) te razni bubnjari, a povremeno je bubnjeve svirao i Bruno Seletković. Godine 1986. i sastava Vremeplov na mjesto vokala dolazi Željko Tomac (danas spiker na HRT-u i ex-pjevač grupe Cry Babies). Dvije sezone vrlo uspješno nastupaju u postavi Željko Tomac (vokal), Thomas Stipić (bas gitara), Goran Stajić – Staja (bubnjevi), Goran Potocki (klavijature) i Vlatko Balošić (gitara).

Godine 1988. Tomac napušta Curino cvijeće, a na njegovo mjesto dolazi Damir Gašparlin - Košpa. Iste godine uz potporu Duška Svilara pokrenuli su svake subote i nedjelje "Plesnjak" u Domu JNA. U to vrijeme svirali su pjesme U2-a, Simple Mindsa i drugih popularnih sastava tog doba. Godine 1987. i 1988. nastupaju na osječkoj "Rock Smotri", a u svibnju 1988. sviraju tri večeri uzastopce na susretima bratstva i jedinstva u našem gradu, zajedno s brodskim rock sastavima XIII. Apostol i Casablanca.

2. srpnja 1988. godine nastupaju na prvom Rock maratonu, koji se održao na BSK-ovom stadionu, a na kojemu su nastupili svi poznatiji bendovi bivše države. Godine 1988. i 1989. sastav djeluje u postavi; Košpa, Staja, Potok, Mario Jurković (bas gitara) i Vlatko te sviraju dvije dvomjesečne ljetne gaže u autokampu Slatina, kraj Martinščice na Cresu.

U jesen 1989. smo sviraju na Klasijama, na velikoj manifestaciji brodskih rock bendova pod nazivom "Pop–rock fantazija". Sviraju tri pjesme koje je napisao Vlatko Balošić; "Ponesi mi bijeli jorgovan", "Ja sam samo broj na tvojoj listi dugačkoj" (pjevao Dado Baričević) te "Kamađana" (pjevao Željko Tomac).

Nakon toga Curino cvijeće prestaje s radom.

Priča o Curinom cvijeću, Vlatko Balošić

Grupu CURINO CVIJEĆE osnovali smo u jesen 1982. godine Zoran Maljković, Damir Bjelobrk i ja. Sad, odmah na početku jedno upozorenje: Ne očekujte od mene suhoparni novinarski članak sa golim činjenicama. Jer – glazba je prije svega emocija, strast, a za one koji su živjeli rock-glazbu ranih osamdesetih, znaju o čemu govorim … jer ako je rock glazba ikad nešto značila na ovim prostorima, onda je to bilo tada, ranih '80-tih.

—Vlatko Balošić, Slavonski Brod, 2010.

Diskografija

Izvor